Betaal achteraf met Klarna

Artikel is toegevoegd

Veelgestelde vragen

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen? Nee, je kunt ook een bestelling plaatsen als gast. Echter, er zijn enkele voordelen aan het hebben van een account bij ons:

  • Sneller afrekenen
  • Gemakkelijk je bestelstatus en bestelgeschiedenis bekijken
  • Updates ontvangen over onze nieuwe releases en speciale aanbiedingen

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten? Klik op "Wachtwoord vergeten?" op de inlogpagina en je wordt doorgestuurd naar een pagina waar je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd e-mailadres heb ingevuld? Neem contact met ons op, zodat we jouw e-mailadres kunnen bijwerken. We kunnen jouw e-mailadres, naam en adres wijzigen, maar we kunnen je bestelling niet aanpassen. Zorg er dus voor dat je jouw adres volledig en correct invult, anders wordt het pakket teruggestuurd of kunnen we jouw verzoek mogelijk niet in behandeling nemen.

Hoe veilig is mijn online bestelling? Bij online bestellingen via creditcard wordt alle informatie ingevoerd op een SSL-beveiligde webpagina. Jouw gegevens worden vervolgens SSL-versleuteld en direct doorgestuurd naar het netwerk van onze creditcardprovider, waar jouw kaart en transactie worden geautoriseerd en goedgekeurd. Jouw creditcardgegevens worden niet opgeslagen op onze servers.

Levertijd? Wij bieden gratis verzending binnen Nederland en België met een gemiddelde levertijd van 5-10 werkdagen, inclusief een Track-and-Trace-code.

Hoe volg ik mijn bestelling? Wij sturen je een e-mail met de trackinginformatie zodra jouw bestelling is verzonden. Meestal ontvang je de trackingcode één dag nadat wij jouw bestelling hebben verzonden. Je kunt jouw bestelling hier volgen.

Uitstekende klantenservice Wij hechten veel waarde aan klantenservice en zijn daarom 24/7 beschikbaar om jouw vragen te beantwoorden!